آراد برندینگ
خانه / برنج ایرانی / خرید انواع برنج ایرانی و خارجی

خرید انواع برنج ایرانی و خارجی

اگر به دنبال خرید انواع برنج ایرانی و خارجی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هستید می توانید روی ما به عنوان تولید کننده و فروشنده برنج حساب باز کنید. در حال حاضر بهترین انواع برنج در مارک های مختلفی به صورت آنلاین به فروش می رسند و برای پخت روزانه در خانه، رستوران ها، هتل ها و دیگر مکان ها می توان از آن ها استفاده کرد.

خرید انواع برنج

عوامل مؤثر بر قیمت گران‌ترین برنج ایرانی

برنج ایرانی

محبوبیت برنج های ایرانی در مقایسه با برنج های پاکستانی و هندی که در ایران عرضه می شوند بسیار بیشتر است. برنج ایرانی آنقدر طعم طبیعی و عطر دارد و همچنین خوشمزه است که می توان آن را حتی بعد از پخت بدون حضور خورشت میل کرد. اما این دانه غذایی سفید رنگ پرخاصیت بسیار متنوع کشت می شود و همین سبب شده است که انواع مختلف آن را دارای قیمت های مختلفی نیز باشند.

یعنی به صورت کلی در  درجه اول می توانیم اشاره کنیم که میزان کشت در هر سال، میزان تولید کشاورزان و عملا بازار عرضه و تقاضا مهمترین عامل در قیمت گذاری آن می باشد. در کنار این مورد اینکه برنج اگر کشت اول است قیمت کمتری نسبت به کشت دوم دارد. انواع مختلف آن مثلا طارم هاشمی، طارم، پر محصول، عنبربو، ندا، سرلاشه، نیم دانه و موارد دیگر همگی می توانند روی قیمت نهایی آن اثر گذار باشند. کیفیت برنج بسیار در بحث قیمت گذاری آن مهم و موثر می باشد.

قیمت روز برنج ایرانی چقدر است؟

خرید انواع برنج

یکی از آیتم های مهمی که مشتریان در هنگام خرید برنج ایرانی به آن توجه می کنند، قیمت روز محصول می باشد. بهتر است بدانید از آن جایی که در ایران نوسانات قیمتی بسیار زیاد می باشد و همچنین تنوع برنج در ایران بسیار زیاد است، بر حسب نوع کشت، منطقه کشت، میزان بار برنج و مهمتر از همه بر حسب کیفیت آن، قیمت آن رنج های مختلفی را شامل می شود.

مثلا قیمت برنج کشت اول با برنج کشت دوم تفاوت دارد. یا حتی قیمت برنج نیم دانه و سرلاشه با برنج های درست سورت شده تفاوت دارند. اما اگر می خواهید قیمت دقیق برنج را برای خرید خود بدانید بهتر است تنها با یک تماس هم از موجودی و هم از قیمت روز نمونه های برنج باخبر شوید. این امر به شما کمک می کند تا بتوانید خرید خود را بر حسب قیمت روز انجام دهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09136652170
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه برنج ایرانی

قیمت برنج طارم مازندران در بازار

قیمت برنج طارم مازندران در بازار اینترنتی همانند بازار های فیزیکی کاملا مشخص و معین …

آراد برندینگ