آراد برندینگ
خانه / برنج ایرانی / مرکز فروش برنج ایرانی اصل

مرکز فروش برنج ایرانی اصل

آیا می دانید این سایت پیش روی شما یکی از بزرگترین های مرکز فروش برنج ایرانی اصل در ایران می باشد که می توانید در هر کجای ایران و حتی خارج از ایران باشید خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید؟ برنج ایرانی از گذشته های دور در ایران کشت شد و تا به الان نیز همچنان کار تولید آن در حجم عمده انجام می شود.

برنج ایرانی

مهمترین برنج ایرانی چیست؟

برنج هاشمی

برنج که وقتی پخته می شود تحت عنوانی به نام پلو شناخته می شود، توانسته عضوی همیشگی از سفره های روزانه بسیاری از مردم ایران زمین باشد. در ایران دو مدل برنج ایرانی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. برنج های خارجی از کشور هایی همچون هند، پاکستان، تایلند و چین وارد کشور می شوند. اما برنج های ایرانی که به عنوان مهم ترین و خوشمزه ترین برنج ها در تمام دنیا شناخته می شوند، در ایران کشت می شوند و مصرف خوبی هم دارند.

مهمترین برنج های ایرانی را گروه طارم و صدری تشکیل داده اند. تقریبا اکثر شهر های استان های شمالی کشور شرایط خوبی برای کشت برنج در آن ها مهیا شده است، فلذا می توان گفت که بذر طارم در بسیاری از این شهر ها کشت می شود. برنج طارم بعد از جمع آوری از زمین های کشاورزی، راهی کارخانه های سورت و بوجار و بسته بندی می شود تا در نهایت در کیسه های ۱۰ کیلویی به دست مصرف کننده های عمده و خرده برسد.

ارسال برنج طارم هاشمی مستقیم از کشاورز

برنج ایرانی

برنج طارم هاشمی و برنج طارم و برنج هاشمی از بهترین برنج های ایرانی هستند. کسی پیدا نمی شود که با عطر و طعم برنج ایرانی گیج نشود و از خوردن یک وعده غذای لذیذ با برنج ایرانی لذت نبرد. بدون شک اگر برنج اصل را از یک فروشنده قابل اعتماد خریداری کنید لحظات ناب روزانه ای برای خودتان می توانید در وعده های غذایی رقم بزنید.

در حال حاضر این مرکز انواع برنج های ایرانی را که در آن طارم هاشمی شناخته شده ترین می باشد را از کشاورزان به صورت مستقیم خریداری می نماید و سپس در کارخانه سورت و بوجاری و بسته بندی می کند و برای مشتریان در سراسر کشور ارسال می نماید. بهترین برنج ایرانی را باید از یک مشاور و فروشنده خوب خریداری کرد که حتی در مورد ویژگی های برنج، نحوه ارسال و روش پخت آن به شما توضیحات کامله را بدهد.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09136652170
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه برنج ایرانی

قیمت برنج طارم مازندران در بازار

قیمت برنج طارم مازندران در بازار اینترنتی همانند بازار های فیزیکی کاملا مشخص و معین …

آراد برندینگ