آراد برندینگ
خانه / برنج ایرانی / تولید برنج به همراه فروش مستقیم برنج

تولید برنج به همراه فروش مستقیم برنج

در این مرکز آنلاین، تولید برنج به همراه فروش آنلاین آن نیز ایجاد شده است و در اختیار مشتریان سراسر ایران و کشور های دیگر داده شده است تا بتوانند دقیقا همان محصولی را با همان کیفیت و رنج قیمتی که نیاز دارند، تهیه کنند. فروش مستقیت برنج بسیار مزایای زیادی در درجه اول می تواند برای خریدران داخلی و حتی خارجی داشته باشد.

قیمت برنج طارم هاشمی فریدونکنار

آشنایی با برنج نیم دانه ایرانی

برنج طارم فریدونکنار

برنج ایرانی جزو بهترین برنج های دنیا است. برنجی که در هنگام پخت آن عطر و بویش تمامی فضای آشپزخانه را بر می دارد و هرکسی می تواند لذت یک وعده غذایی عالی را برای مشتریان رستوران خود برای مشتریان هتل و یا حتی برای عزیزترین مهمان های خود فراهم کند. برنج ایرانی طعم بسیار خوبی دارد و به انواع مختلفی دسته بندی می کند.

برنج نیم دانه در بین برنج های دیگر که دانه های سالمی دارند و یا دانه بلند و دانه کوتاه می باشند، به اندازه کافی شناخته شده است. موارد مصرف زیادی هم دارد مخصوصا در برخی فصول سال. زمانی که برنج ها را در کارخانه سورت بندی می کنند، عملا برنج های دانه شکسته یا نیم دانه ها که شکسته شده می باشند غربال گری می شوند و جداگانه به فروش می رسند. این برنج ها بیشتر برای مصارف پخت آش و شله زرد کاربرد دارند و بهتر است برای پخت برنج برای وعده غذایی از برنج های سالم استفاده کرد. برنج نیم دانه را می توانید در تناژ عمده در کیسه های ۱۰ کیلویی نیز خریداری کنید.

سفارش برنج ایرانی برای هتل و رستوران

فروش عمده برنج

برای سفارش برنج برای هتل ها و رستوران ها که روزانه حجم زیادی از مشتری ها را باید پذیرایی کنند، می توان حتی از طریق اینترنت نیز اقدام کرد. هتل های استان های بزرگ و پر جمعیت میزان استفاده از برنج شان زیاد می باشد. هر هتل و رستوران بر حسب موقعیت مکانی، نوع مشتریان و آیتم های دیگر ترجیح می دهد از یک یا چند نوع برنج استفاده کند.

برنجی که برای هتل ها و رستوران ها استفاده می شود قطعا باید تازه و امسالی باشد و کیفیت بالای آن سبب رضایت مشتریان شود. اگر صاحبان و مدیران خرید رستوران ها و هتل ها نتوانند حضوری خرید خود را انجام دهند، می توانند به راحتی با کارشناس فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنند و سفارش های خود را در هر تناژی که باشد ثبت نمایند. بهترین برنج از بهترین مزارع شمال ایران راهی شهر و دیار و خانه مشتریان عزیز می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09136652170
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه برنج ایرانی

قیمت برنج طارم مازندران در بازار

قیمت برنج طارم مازندران در بازار اینترنتی همانند بازار های فیزیکی کاملا مشخص و معین …

آراد برندینگ