آراد برندینگ
خانه / برنج ایرانی / تولیدی برنج شمال درجه یک با عرضه آنلاین

تولیدی برنج شمال درجه یک با عرضه آنلاین

برترین و بزرگترین مراکز تولیدی برنج ایرانی در شمال کشور استقرار پیدا کرده اند. این مراکز به شالیزار های تولیدی کشاورزان نزدیک هستند و می توانند برنج ایرانی اصل و درجه یک کشاورزان را خریداری کنند و وارد مرحله سورت و بسته بندی در محل تولیدی و کارخانه نمایند. در حال حاضر ما به عنوان یک مرکز تولیدی و فروش توانسته ایم عرضه آنلاین را برای خریداران خود نیز فراهم کنیم.

کارخانه برنج ایرانی

دوره کشت اول و دوم برنج چه تفاوتی با هم دارند؟

برنج طارم فریدونکنار

شاید شنیده باشید که می گویند برنج کشت اول است یا کشت دوم؟ ممکن است خیلی از افراد هم حتی در موقع خرید با این موضوع آشنایی نداشته باشند و تنها به خرید برنج ایرانی اکتفا کنند. اما در اینجا به طور خلاصه اشاره ای به این موضوع می نماییم. برنج کشت اول همان برنج دست اول است که کشاورزان در اواخر زمستان و اوایل بهار شروع به کشت آن می کنند. در واقع زمین خود را شخم زده اند، اماده کرده اند برای قرار دادن نشا ها در زمین.

حال بعد از برداشت این برنج در تابستان، کشاورزان بلافاصله در صورتی که شرایط لازم و کافی کشت مجدد را داشته باشند، زمین های خود را شخم می زنند و سپس غرق در آب می کنند و مجددا مثل کشت اول، نشاهای برنج را در شالی قرار می دهند. برنجی که از کشت دوم به دست می آید به میزان کمتری می باشد. در عین حال درشت تر، باکیفیت تر، خوشمزه تر و خوش عطر تر است و برای همین است که برنج های کشت دوم مشتریان خاص خود را دارند و در عین حال از قیمت بالاتری نسبت به برنج کشت اول برخوردارند.

ارسال عمده انواع برنج ایرانی به تهران

کارخانه برنج ایرانی

استان تهران یکی از استان های پر جمعیت ایران می باشد. در عین حال رستوران ها، هتل ها و اداره جات و شرکت های بسیاری در آن راه اندازی شده است. طبیعی است که هر استان پر جمعیتی می تواند بازار هدفی بزرگ برای فروش یک محصول مانند برنج باشد. میزان مصرف برنج در این استان زیاد است و هم برنج ایرانی و هم برنج خارجی تقاضای مخصوص به خودش را دارد.

انواع برنج ایرانی خوش پخت و باکیفیت با درجه کیفیت بسیار تضمین شده به صورت مستقیم از این مرکز تولیدی و سورت بندی به تهران ارسال می شود. کسانی که مسئول خرید برنج ایرانی خوب برای یک مرکز اداری و رستوران هستند قطعا می دانند برنج ایرانی باید تازه و درجه یک باشد و بوی کهنگی و ماندگی ندهد. برای همین باید به سراغ خرید از مراکز معتبر بروند. می توانید برای داشتن یک خرید رضایت بخش روی ما حساب باز کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09136652170
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه برنج ایرانی

قیمت برنج طارم مازندران در بازار

قیمت برنج طارم مازندران در بازار اینترنتی همانند بازار های فیزیکی کاملا مشخص و معین …

آراد برندینگ