آراد برندینگ
خانه / برنج ایرانی / کارخانه برنج ایرانی در گیلان

کارخانه برنج ایرانی در گیلان

در ایران بزرگترین کارخانه های برنج ایرانی در استان های شمالی کشور همانند گیلان و مازندران قرار گرفته اند. در هر کارخانه ماشین آلاتی به همراه نیروهای متخصص قرار داده شده اند تا برنجی که کشاورز به کارخانه می آورد را تمیز کنند، آن را خالص سازی و سورت نمایند تا در نهایت در یک گونی بسته بندی شود و با کیفیت به دست مصرف کننده برسد.

کارخانه برنج ایرانی

آشنایی با برنج درجه یک گیلان

کارخانه برنج ایرانی

استان گیلان یکی از استان های بسیار فعال در زمینه تولید برنج ایرانی می باشد. گیلان را به مهد تولید و عرضه کننده برنج های خوش بو و خوش طعم ایرانی می شناسند. برنج های ایرانی آنقدر باکیفیت و اصل و درجه یک هستند که اصلا قابل قیاس با برنج های خارجی وارداتی که از کشور هایی نظیر چین، پاکستان و هند می آیند، نیستند.

طعم و عطر برنج گیلان و مازندران بر هیچ کسی پوشیده نیست که وقتی شما وارد یک رستوران سنتی که از برنج ایرانی استفاده می کند، می شوید اصلا نمی توانید به سمت سفارش یک وعده غذایی خوشمزه با برنج ایرانی نروید. غذای ایرانی ها و سفره های مهمانی ها با عطر و لذت برنج ایرانی صد چندان می شود و اگر یک اشپز طریقه پخت برنج ایرانی را بلد باشد و در کنار آن یک خورشت خوشمزه نیز بپزد بدون شک خاطره یک مهمانی دلچسب را برای مهمانان فراهم می کند. برنج گیلان آنقدر کیفیت دارد که با معده و سیستم گوارشی اکثر افراد سازگار است و کسانی که حتی دچار معده درد هستند بهتر است به جای برنج های خارجی از انواع برنجی ایرانی تولید شده در گیلان استفاده کنند.

بازرگانی فروش برنج طارم ایرانی

کارخانه برنج ایرانی

مرکز فروش و تولید و بازرگانی انواع برنج ایرانی که در فضای اینترنت نیز چندین سال است آغاز به کار کرده است، توانسته بهترین انواع برنج طارم و هاشمی را تولید و در اختیار مشتریان داخلی و خارجی قرار دهد. محصولات ارائه شده این مرکز همگی از استان های شمالی کشور تولید می شوند و سپس در کارخانه های نزدیک به شالیزارها فرآوری و سورت بندی می شوند تا در نهایت به دست مصرف کننده که می رسند، بتوانند یک وعده غذایی خوشمزه و دلچسب را برای افراد ایجاد کنند و یا اینکه مشتریان یک رستوران را افزایش دهد. این محصولات همگی به صورت آنلاین و یا حضوری ثبت سفارش می شوند و ارسال در مقدار خرده و عمده در تناژ های کم و زیاد انجام می شود. سعی شده است بهترین و سریع ترین راه ارسال برای مشتریان نیز انتخاب شود تا هزینه های کمتری را مشتری بپردازد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09136652170
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه برنج ایرانی

قیمت برنج طارم مازندران در بازار

قیمت برنج طارم مازندران در بازار اینترنتی همانند بازار های فیزیکی کاملا مشخص و معین …

آراد برندینگ