آراد برندینگ
خانه / برنج گیلان / فروشگاه برنج گیلان به صورت آنلاین

فروشگاه برنج گیلان به صورت آنلاین

فروشگاه برنج گیلان در نظر دارد تا به صورت آنلاین سفارشات عمده و خرده مشتریان را در هر کجای ایران که باشند را بپذیرد و بهترین انواع برنج ایرانی تازه امسالی را به صورت سورت شده و در بسته بندی های باکیفیت در شهر مشتری به آن ها تحویل دهد. برای اینکه از سفارش آنلاین بهتر اطلاع داشته باشید می توانید با ما در ارتباط یاشید.

ارسال برنج ایرانی هاشمی

جایگاه ایران در تولید برنج دنیا

فروشگاه برنج گیلان

ایران به دلیل چهار فصل بودنش یکی از کشور هایی است که خداوند متعادل به مردمانش، قدرت کشاورزی محصولات مختلف را به همین دلیل آب و هوای مناسب را داده است. بسیاری از محصولات کشاورزی همانند برنج که نیازمند آب زیاد و هوای مرطوب می باشند در شهرهای شمالی ایرانی در حجم زیادی تولید می شوند و می توانیم بگوییم ایران در دنیا جایگاهی در کشت محصول برنج دارد و در رده های نزدیک به پانزدهم می باشد.

باید بدانید که علاوه بر استان های شمالی کشور که اصلی ترین محصول تولیدی آن ها همین برنج است، استان های دیگری همانند فارس یا خوزستان نیز دستی در کشت برنج دارند. برنج ایرانی به کشور های اروپایی صادرات می شوند و ایرانی های مقیم خارج می توانند به برنج ایرانی دسترسی داشته باشند. اما متاسفانه میزان کشت برنج در ایران آنقدر بالا نیست که بتوانیم همانند سایر محصولات کشاورزی مثل تره بار یا خشکبار، آن را در حجم های انبوه به کشور های مختلف صادرات کرد و در وهله اول همیشه باید به فکر پوشش دهی نیاز بازار داخل باشیم که در برخی فصول و ماه ها سال مصرف آن حتی بسیار بیشتر می شود.

بهترین قیمت روز برنج ایرانی

فروشگاه برنج گیلان

هر مشتری که قصد خرید برنج ایرانی را داشته باشد بدون شک به آیتم قیمت توجه ویژه ای دارد. مشتریانی که به صورت مداوم این محصول را خریداری می کنند می دانند که برنج ایرانی نیز همانند دیگر محصولات قیمت اش روزانه یا هفتگی اعلام می شود و حتی ممکن است دچار نوساناتی نیز بشود. بهترین قیمت این محصول بسته به نوع برنج و میزان خرید آن دارد ولی در بازار از رنج ۵۰ به بالا می توان برنج ایرانی را دید.

اما خریداران باید برای اطلاع از قیمت روز این محصول و حتی میزان موجودی، به صورت مستقیم به سراغ فروشنده های آنلاین بروند. در این مرکز می توانید از طریق تماس با شماره زیر با کارشناس فروش ارتباط بگیرید. همچنین ثبت سفارش از طریق شبکه های اجتماعی نیز ممکن می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09136652170
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com
آراد برندینگ