آراد برندینگ
خانه / برنج طارم / فروش برنج طارم فریدونکنار به رستوران ها

فروش برنج طارم فریدونکنار به رستوران ها

در حال حاضر برنج طارم فریدونکنار که برنجی بسیار پر فروش است به صورت مستقیم برای پخت وعده های غذایی به رستوران ها ارسال می شود. فروش این محصول به صورت حضوری و غیر حضوری می باشد. مشتریان می توانند یک کیسه برنج را به صورت سمپل سفارش دهند و در صورت تایید شدن می توانند سفارش عمده خود را ثبت کنند.

برنج طارم فریدونکنار

روش های ارزیابی خواص دانه برنج

برنج طارم فریدونکنار

در هنگام خرید برنج از هر مدلی که باشد، بسیاری از افراد بر اساس فاکتور های مختلفی تصمیم به انتخاب نوع برنج می کنند. یکی از این فاکتورها بحث ظاهری و خواص دانه برنج می باشد.

مورد اول ظاهر و اندازه دانه برنج است. بدون شک می توانیم اندازه دانه برنج را در سه دسته کوتاه، متوسط و بلند تقسیم بندی کرد. اگر توجه کرده باشید اکثر برنج های خارجی دارای قدی بلند هستند و برنج های ایرانی کوتاه قد تر و تپل تر می باشند. فلذا می توانید در هنگام خرید از روی ظاهر دانه برنج نیز پی ببرید که ایرانی است یا خارجی.

مورد دوم کیفیت برنج است. برنج ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. بدون شک هیچ کسی نمی تواند لذت یک وعده غذایی را که می تواند با برنج ایرانی تجربه کند را بر برنج خارجی ارجحیت بدهد. کیفیت برنج ایرانی نیز به بو، میزان نشاسته و راحت و خوش پخت بودن آن بر می گردد. هر چه برنج دارای نشاسته بالاتری باشد نشان از اصل بودن برنج دارد.

خرید برنج عمده از کشاورز

برنج طارم فریدونکنار

مردان و زنان کشاورز ایرانی در روستاها و در استان های شمالی و جنوبی کشور همواره به کشت محصول برنج در شالیزار ها مشغول بوده اند. کسانی که با دستان خود در آب و هوای بارانی و سرد به سراغ کشت و برداشت برنج می روند و این محصول را برای رفع نیاز غذایی من و شما تولید می کنند. پس قطعا کشور ها به این محصول و به این کشاورزان عزیز نیازمند است.

کشاورزان می توانند برنج های خود را از انواع برنج طارم هاشمی، برنج طارم فریدونکنار، نیم دانه، و دیگر برنج ها را برای فروش عمده به مرکز ما ارائه دهند. اگر می دانید که حجم تولید شما زیاد است و می توانید محصول خود را به کارخانه ما بیاورید حتما جهت همکاری با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. بدون شک برنجی که کشاورز تولید می کند به صورت مستقیم قابل استفاده نیست و همانند هر محصول دیگری باید در کارخانه فرآوری و سورت و بوجاری شود تا به دست مصرف کننده برسد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09136652170
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه تولیدی برنج ایرانی

سفارش برنج طارم هاشمی خوش عطر به صورت مستقیم

از آن جایی که برنج طارم هاشمی برنجی بسیار خوش عطر و خوش پخت و …

آراد برندینگ