آراد برندینگ
خانه / برنج طارم / سفارش برنج طارم هاشمی خوش عطر به صورت مستقیم

سفارش برنج طارم هاشمی خوش عطر به صورت مستقیم

از آن جایی که برنج طارم هاشمی برنجی بسیار خوش عطر و خوش پخت و بسیار معروف می باشد، دور از انتظار نیست که میزان سفارش و خرید خرده و عمده آن نسبت به خیلی از برنج های دیگر بیشتر است. بسیاری از مردم سعی می کنند وعده غذایی ناهار یا شام خود را با این برنج درجه یک بپزند و یا از مهمان هایشان با این برنج پذیرایی کنند.

قیمت برنج طارم هاشمی

شناخت و تشخیص برنج ایرانی

قیمت برنج طارم

برنج ایرانی از آن جایی که گران تر از دیگر برنج های وارداتی است پس انتظار داریم در موقع خرید بهترین نوع آن را خریده باشیم و فروشنده مطابق با میزان توان مالی ما بهترین برنج را در اختیارمان قرار دهد. بهتر است در ابتدا اگر به صورت آنلاین یا به صورت حضوری از فروشگاه شهر خودتان برنج را خریداری می کنید، حتما از یک فروشنده مطمعن خرید خود را انجام دهید.

به ظاهر برنج ایرانی توجه کنید که توپر و کرم رنگ و خوش بو است. اگر می خواهید بهتر متوجه شوید برنج ایرانی را خیس کنید و بعد از چند روز اگر کپک زد نشان از ایرانی بودن دارد. یا حتی می توانید به شیوه ای دیگر مقداری برنج را داخل شیشه قرار دهید و درب آن را محکم ببندید و سپس آن را در معرض نور خورشید قرار دهید که در صورتی که بعد از چند روز کپک زد می توانید بفهمید که برنج ایرانی بوده است.

روش جالب دیگری این است که برنج ایرانی را برعکس دیگر برنج ها اگر به طور مستقیم روی آتش و یا شعله گاز بگیرید برشته می شود و این در حالیست که سایر برنج ها ممکن است دود شوند و یا آتش بگیرند. در آخر می توانید برنج را داخل ظرف آبی بریزید. اگر مشاهده کردید که برنج به ته ظرف ته نشین شده است می تواند به شما این را بگوید که برنج شما ایرانی است. در واقع در همین راستا اشاره ای کردیم به کیفیت تغذیه ای برنج که شامل همان نشاسته و فیبر و انواع کربوهیدرات ها می باشد.

نحوه خرید برنج عمده از فروشگاه

قیمت برنج طارم

شاید شما برای بار اول است که قصد خرید اینترنتی برنج چه در حجم عمده چه در حجم خرده را کرده باشید و عملا نمی دانید دقیقا باید چکار انجام دهید. راهکار بسیار ساده است. شما در منزل خود یا در محل کار خود محصول را به صورت تلفنی یا اینترنتی سفارش می دهید و در همان منزل و محیط کار خود تحویل می گیرید به همین آسانی. می توانید با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید از انواع برنج، قیمت روز و نحوه ثبت سفارش مطلع شوید و برنج خود را در همان موقع ثبت سفارش کنید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09136652170
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

برنج طارم فریدونکنار

فروش برنج طارم فریدونکنار به رستوران ها

در حال حاضر برنج طارم فریدونکنار که برنجی بسیار پر فروش است به صورت مستقیم …

آراد برندینگ