آراد برندینگ
خانه / برنج طارم / خرید برنج طارم درجه یک به قیمت روز کارخانه

خرید برنج طارم درجه یک به قیمت روز کارخانه

برنج طارم درجه یک آنقدر زبانزد خاص و عام است که بسیاری از مراکز هتل و رستوران ها آن را مستقیم خریداری می کنند تا بتوانند غذای خوشمزه تری را به مشتریان خود ارائه کنند. این محصول به قیمت روز کارخانه ارائه می شود و بهترین مسیر برای سفارش آن در تناژ های عمده و یا خرده این است که مستقیما با تولیدی ارتباط بگیرید.

برنج طارم درجه یک

مقایسه برنج پارساله و امساله

برنج طارم درجه یک

برنج ایرانی هر ساله در انتهای فصل بهار برداشت می شود. این محصول در شرایط خوب آب و هوایی در حجم بالایی با کیفیت بسیار عالی به دست می آید. در بازار ممکن است با برنج های پارساله و امساله برخورد بکنید. این واضح است که هر کسی دوست دارد محصولی که می خرد تازه و درجه یک باشد و از تاریخ تولید آن زیاد نگذشته باشد. برنج های پارساله در طی یکسال از میزان عطر آن ها کمی کاسته می شود، پس با اطمینان خاطر بیشتری می توانیم بگوییم که عطر برنج های امساله به هنگامی که برداشت می شوند کلا بیشتر است.

از طرفی برنج امساله به لحاظ ظاهری قدری شفاف تر و سفید تر است نسبت به برنج های پارساله. اما اگر به لحاظ پخت بخواهیم مقایسه ای داشته باشیم می توانیم بگوییم که برنج های پارساله نسبت به برنج های امساله کمی خوش پخت تر هستند. قیمت برنج های پارساله از امساله بیشتر است و در هنگام پخت خیلی شفته نمی شوند. اما در هر صورت هر کسی که آشپز ماهری باشد می تواند هم از برنج پارساله و هم امساله یک غذایی پلویی عالی را در بیاورد.

چند توصیه برای فروش عمده برنج

برنج طارم درجه یک

برای فروش عمده برنج اگر شما کار برنج فروشی انجام می دهید و یا اگر کار صادرات برنج ایرانی را انجام می دهید باید بدانید که در وهله اول باید با مشتری خود صادق باشید و مشتری خودتان را از ویژگی های برنجی که ارائه می کنید آگاه کنید. بهتر است در ابتدا برای صادرات برنج حتما بخشنامه های صادراتی را مطالعه کنید تا صادرات آن در یک بازه زمانی ممنوع نباشد. باید بدانید حتما از مشتری خارجی قبل از ارسال بار پول کامل برنج را دریافت کرده باشید.

بهتر است با انواع برنج ایرانی، ویژگی های ظاهری و قیمتی آن ها، روش پخت آن ها و حتی اینکه در کدام شهر تولید می شوند آگاه باشید تا بتوانید مشتری خود را متقاعد به خرید نمایید. اگر برنج شما پارساله هست حتما به مشتری اعلام کنید. باید انبار های مناسب و به دور از آلودگی و موجودات و حشرات داشته باشید تا بتوانید برنج های در تناژ بالا را نگهداری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09136652170
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

برنج طارم فریدونکنار

فروش برنج طارم فریدونکنار به رستوران ها

در حال حاضر برنج طارم فریدونکنار که برنجی بسیار پر فروش است به صورت مستقیم …

آراد برندینگ