آراد برندینگ
خانه / برنج طارم / خرید برنج طارم ایرانی ۱۰ کیلوگرمی

خرید برنج طارم ایرانی ۱۰ کیلوگرمی

هم اکنون خرید برنج طارم ایرانی در کیسه های ۱۰ کیلویی به رایج ترین شکل فروش فله ای برنج و حتی خرده ای تبدیل شده است. فروش در تناژ های بالا و حتی در مقادیر چند صد کیلو از این مرکز به صورت مستقیم فراهم شده است. برنج طارم که بهترین نوع برنج تولید شده در شمال کشور است توانسته در استان های مختلف به برندی معروف تبدیل شود.

خرید برنج طارم ایرانی

مراحل کشت برنج در یک شالیزار

خرید برنج طارم ایرانی

برنج باید در یک شرایط آب و هوایی معتدل و مرطوب با بارش های فراوان و آب کافی کشت شود و برای همین است که بهترین نوع این محصول در استان های شمالی تولید و برداشت می شود چرا که یک شرایط بسیار مناسب و سازگار برای آن فراهم است. کشاورزان در ابتدا باید زمین و بذر های خود را آماده کنند. زمین را باید شخم بزنند، علف های هرز آن را جمع آوری کنند، مطمعن شوند که خاک آن از آفات و حشرات مضر عاری باشد.

سپس بذر های برنج را که چند روز قبل آماده کرده اند و عملا به صورت نشا می باشند را باید دسته دسته در یک زمین مرطوب و حاصلخیز وارد کنند. برخی کشاورزان زمینه را به قطعه هایی مجزا که اصطلاحا به آن کرت گویند تقسیم بندی می کنند. زمانی که نشا ها را در شالیزار قرار دادند باید مراحل نگهداری از آن ها را به خوبی انجام دهند تا محصول نهایی برنج یک محصول باکیفیت و درجه یک باشد. فصل برداشت برنج نیز در اواخر فصل بهار می باشد

لیست قیمت یک گونی برنج ایرانی

برنج طارم فریدونکنار

به هنگام خرید فاکتور قیمت برای بسیاری از مشتریان اهمیت دو چندان پیدا می کند. اما بسیاری از مشتریان حاضرند برای خرید یک محصول غذایی باکیفیت هر چقدر که می توانند خرج کنند. برنج ایرانی از جمله محصولات کشاورزی است که همه آن را به صورت یک پلوی خوشمزه در کنار یک خورشت لذیذ درست می کنند و نوش جان می کنند.

انواع برنج ایرانی نیز متنوع می باشند. اما شناخته شده ترین آنها برنج طارم و هاشمی می باشند که از بقیه نیز پر مصرف تر می باشند و اصولا در گونی های ۱۰ و ۲۰ کیلویی عرضه می شوند. خریداران عمده همیشه به دنبال دریافت لیست قیمت روز این محصول هستند. همان طور که گفتیم، لیست قیمت باید به روز باشد و از آن جایی که ممکن است قیمت تغییر کند بنابراین بهترین روش این است که شما با کارشناس فروش مجموعه ارتباط بگیرید تا بتوانید نرخ روز این محصول را جویا شوید و به راحتی یک تلفن زدن آن را ثبت سفارش کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09136652170
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

برنج طارم فریدونکنار

فروش برنج طارم فریدونکنار به رستوران ها

در حال حاضر برنج طارم فریدونکنار که برنجی بسیار پر فروش است به صورت مستقیم …

آراد برندینگ