آراد برندینگ
خانه / برنج ایرانی / خرید عمده برنج شمال طارم هاشمی

خرید عمده برنج شمال طارم هاشمی

خرید عمده برنج شمال طارم هاشمی از سمت هتل ها و رستوران ها از طریق این سایت می تواند صورت بپذیرد. این برنج یکی از بهترین و شناخته شده ترین برنج های پر عطر ایرانی است که تقریبا در تمام ایران شناخته شده است و بسیاری همچنان ترجیح می دهند برنج طارم هاشمی را برای یک وعده غذایی خود در روز انتخاب کند.

خرید عمده برنج شمال

آشنایی با انواع برنج در ایران

خرید عمده برنج شمال

برنج در ایران به عنوان یک محصول کشاورزی بسیار ارزشمند برای سفره های غذایی خانواده ها به شمار می رود. این ماده غذایی سفید رنگ با جثه ای کشیده و ریز در اکثر شهر های استان های شمالی کشور کشت داده می شود و از آن جایی که آب و هوا در شمال کشور بسیار  مناسب کشت می باشد، فلذا شاید بهترین محصول کشاورزی برای خطه شمال کشور همین برنج است که خرید عمده برنج شمال گزینه انتخابی بسیاری از افراد می باشد.

انواع برنج ایرانی در گروه های اصلی طارم، صدری، گرد و پر محصول می باشد. باز در بین این ۴ مدل برنج طارم و صدری بسیار شناخته شده تر می باشد. البته خود این گروه ها هر کدام دارای چندین زیر مجموعه و مدل می باشند که اکثر آن ها در شمال ایران به دست می آیند. از بهترین انواع برنج طارم، می توانیم به طارم هاشمی اشاره داشته باشیم. برنجی که توسط آقای هاشمی کشت داده شد و به این اسم شناخته شد و کم کم بذر آن در استان های دیگر نیز به ثمر رسید.

قیمت روز برنج ایرانی درجه یک

خرید عمده برنج شمال

در ایران به طور معمول دو نوع برنج ایرانی و خارجی عرضه می شوند. هر رستوران، هر هتل، خانه و هر مصرف کننده ای مطابق با نیاز خود و میزان خرید و فرهنگ مصرفی غذایی که دارد، تشخیص می دهد که از کدام مدل استفاده کند. در ایران نیز نوسانات ارزی خرید و فروش محصولات نیز بالا می باشد و این سبب شده است که اکثر محصولات ایرانی قیمتی به صورت روزانه یا نهایتا هفتگی داشته باشند.

برنج ایرانی درجه یک که برنجی بسیار اصیل و خوشمزه شناخته می شود در ایران طبیعتا چون کیفیت بسیار بالاتری نسبت به برنج های خارجی دارد، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. قیمت روز آن نیز توسط صنف ها و کارخانه های سورت و بسته بندی مشخص می شود. هر کسی که تقاضای خرید این محصول را داشته باشد طبیعتا بهتر است ابتدا میزان خرید خود را به فروشنده اعلام کند و سپس قیمت را دریافت نماید. ما در این مرکز نیز بهترین انواع برنج ایرانی و خارجی را به طور مستقیم از شمال کشور و از کارخانه برای شما ارسال می کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09136652170
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه برنج ایرانی

قیمت برنج طارم مازندران در بازار

قیمت برنج طارم مازندران در بازار اینترنتی همانند بازار های فیزیکی کاملا مشخص و معین …

آراد برندینگ