آراد برندینگ
خانه / برنج ایرانی / فروشگاه اینترنتی برنج ایرانی طارم هاشمی

فروشگاه اینترنتی برنج ایرانی طارم هاشمی

در این فروشگاه اینترنتی برنج ایرانی طارم هاشمی در کنار دیگر برنج های سورت و بوجاری شده از کشت اول، کشت دوم، نیم دانه، سرلاشه و دیگر موارد به صورت عمده و به صورت خرده از کیسه های ۱۰ کیلویی فروش و ارسال در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. این برنج طبیعتا روش پخت مخصوص به خود را دارد که می توانید از کارشناس فروش مطلع شوید.

برنج ایرانی طارم هاشمی

کنترل فشار خون با مصرف برنج

فروش عمده برنج

خوردن برنج در عده های غذایی روزانه بسیاری از ایرانی ها قرار دارد. پخت برنج در کنار انواع خورشت به یکی از لذیذ ترین غذا های ایرانی بدل شده است. حال بهتر است افرادی که ممکن است دچار بیماری های مختلفی باشند از انواع برنج ایرانی که طبیعی است و در زمین کشاورزی کشت می شود، مصرف کنند. خود این برنج علاوه بر اینکه یک وعده غذایی بسیار سیر کننده است و می تواند انرژی زیادی برای افراد تامین می کند، همچنین دارای خواص بسیاری است.

یکی از این خواص بحث کنترل فشار خون با مصرف برنج است. برنج حاوی مواد مختلفی من جمله فیبر و پتاسیم است که می توانند در کنترل فشار خون موثر باشند. فیبر موچود در برنج در صورتی که طی پخت و شستشو حفظ شود می تواند در کنترل فشار خون افرادی که نمی توانند هر غذایی رو بخورند بسیار موثر باشد. بهتر است در هنگام پخت برنج از نمک کمتری نیز استفاده شود تا در نهایت فشار خون بالا نرود.

شرکت پخش و تولید برنج درجه یک ایرانی

برنج ایرانی طارم هاشمی

برنج ایرانی طارم هاشمی یکی از برنج های در صدر فروش اکثر شرکت های پخش و توزیع در تمام ایران می باشد. این برنج درجه یک ایرانی حاصل زحمت های شبانه روزی کشاورزان در شمال کشور می باشد و بعد از آن حاصل زحمات کارگرهای بخش سورتینگ و بسته بندی در کارخانه های بسته بندی است.

در حال حاضر میزان تولید برنج هاشمی در ایران بسیار زیاد است. و چون برنج طارم یکی از شناخته شده ترین برنج ها می باشد اکثر افراد برای پخت  در منزل خود و حتی بسیاری از هتل های لوکس و تالار ها و رستوران های بسیار لوکس تمایل به استفاده از این نوع برنج برای مشتریان خود دارند. هر مجموعه ای باید مشتریان خود را بسنجد و متناسب با نیاز آن ها و همچنین سطح مالی آن ها به تهیه یک نوع برنج ایرانی بپردازد.

در حال حاضر این مجموعه به صورت مستقیم کار تولید و پخش انواع برنج درجه یک ایرانی را در استان مازندران انجام می دهد و هر مشتری در هر کجای ایران می تواند سفارش خود را به صورت اینترنتی انجام دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09136652170
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه برنج ایرانی

قیمت برنج طارم مازندران در بازار

قیمت برنج طارم مازندران در بازار اینترنتی همانند بازار های فیزیکی کاملا مشخص و معین …

آراد برندینگ