آراد برندینگ
خانه / برنج ایرانی / فروش برنج طارم فریدونکنار ۱۰ کیلویی

فروش برنج طارم فریدونکنار ۱۰ کیلویی

میزان فروش برنج طارم فریدونکنار در کیسه های ۱۰ کیلویی بسیار بیشتر از کیسه های ۵ کیلویی می باشد. این برنج از آن جایی که بسیار شناخته شده است و طعم خوبی هم دارد برای پخت در رستوران ها و هتل های لوکس بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید سفارشات عمده و تناژی خود را از این سایت تامین کنید.

برنج طارم فریدونکنار

آشنایی با خصوصیات برنج محلی فریدونکنار

برنج طارم فریدونکنار

برنج محلی فریدونکنار، یکی از خوشمزه ترین و مرغوب ترین انواع برنج در ایران است. این نوع برنج به دلیل خصوصیات منحصر به فرد خود، در بین علاقمندان به برنج محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. یکی از خصوصیات برجسته برنج محلی فریدونکنار طعم و مزه بسیار خوب آن است. با پختن برنج عطر و طعمی متفاوت و لذیذ در دهان شما باقی می ماند که تا به حال با هیچ نوع برنج دیگری تجربه نکرده اید. همچنین دانه های برنج محلی فریدونکنار بسیار لطیف و نرم هستند که در هنگام قورت دادن در دهان شما حس لطافت و نرمی را القا می کند.

برنج محلی فریدونکنار همچنین دارای سفیدی بسیار خوشرنگ و جذابی است. این خصوصیت باعث می شود که برنج محلی در ظاهر غذاها بسیار زیبا و شکیل به نظر برسد و تاثیر بسیاری در تجمل شدن سفره غذایی و زیبایی ظاهر غذا دارد. در نهایت، برنج طارم فریدونکنار دارای ماندگاری بالایی است. این برنج در طول مدت زمان طولانی قادر به حفظ کیفیت و خواص خود است و به راحتی می پزد. این خصوصیت باعث می شود که بتوانید این برنج را به صورت عمده خریداری کنید و برای مدت طولانی در منزل نگهداری کنید. فلذا این برنج با خصوصیات منحصر به فرد خود یک انتخاب عالی برای علاقمندان به برنج است. با تجربه این نوع برنج شما نیز به طعم و لذتی بی نظیر در هنگام خوردن غذا خواهید رسید.

لیست قیمت بهترین برنج طارم شمال ایران

برنج طارم فریدونکنار

برنج طارم یکی از برنج های محبوب و با کیفیت در شمال ایران است که به دلیل طعم و عطر خاص خود همیشه دست اندر کاران آشپزخانه ها برای پخت یک غذای عالی و خوشمزه آن را انتخاب می کنند. اما همانطور که می دانید لیست قیمت برنج ها متفاوت است و طبیعتا برنج طارم شمال ایران نیز از این قاعده مستثنا نیست. خود برنج طارم انواع مختلفی دارد. مثلا برنج طارم گیلان، برنج طارم مازندران، برنج طارم ارگانیک، برنج طارم کشت اول، برنج طارم کشت دوم و غیره. اگر شما به دنبال خرید و دریافت لیست قیمت روز این محصول هستید می توانید با کارشناس فروش مجموعه در ارتباط باشید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09136652170
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه برنج ایرانی

قیمت برنج طارم مازندران در بازار

قیمت برنج طارم مازندران در بازار اینترنتی همانند بازار های فیزیکی کاملا مشخص و معین …

آراد برندینگ