آراد برندینگ
خانه / برنج ایرانی / کارخانه تولیدی برنج ایرانی در مازندران

کارخانه تولیدی برنج ایرانی در مازندران

بیشتر انواع کارخانه تولیدی برنج ایرانی در مازندران و دو استان شمالی دیگر واقع شده اند. استان مازندران به سبب آب و هوای بسیار مناسبی که دارد محلی برای کشت بهترین برنج های ایرانی است. تولیدی های برنج نیز سعی می کنند در فصل تولید برنج را از کشاورزان خریداری کنند، سپس در کارخانه بوجاری و در گونی ها بسته بندی نمایند.

کارخانه تولیدی برنج ایرانی

برنج ایرانی چگونه تولید می شود؟

کارخانه تولیدی برنج ایرانی

خود برنج ایرانی اول باید به صورت نشا در آب و در زمین کشاورزی کاشته شود و سپس در فصل برداشت، برنج ها را برداشت می کنند و باید به سمت خشک کردن بروند. خشک کردن در واقع رطوبت را از برنج می گیرد تا برنج را بتوان به مدت طولانی نگهداری کرد. برای هر تناژ برنجی بین یک تا چهار روز زمان می برد تا به میزان قابل توجهی خشک شود. حال باید برنج ها را الک کنند تا هر ناخالصی از جمله ساقه ها، پوسته های نازک و سخت و هر آن چه که همراه برنج است از آن جدا شود.

در مرحله بعدی برنج ها را وارد یک دستگاهی می کنند تا سنگ های ریز و درشتی که همراه برداشت برنج ها بوده است از آن ها کاملا جدا شوند. سپس باید به مرحله پوست گیری وارد شوند. پوست رویی برنج که نام آن شلتوک می باشد از آن کاملا جدا می شود. بعد یک لایه از پوست برنج که قهوه ای رنگ است برداشته می شود تا برنج سفید خودش را نمایان کند. و در نهایت برنج ها را بعد از یکدست سازی وارد گونی می کنند تا به دست مصرف کنندگان برسند.

بازار فروش برنج ایرانی طارم هاشمی

کارخانه تولیدی برنج ایرانی

برنج طارم هاشمی یکی از خوشمزه ترین و شناخته شده ترین برنج های ایرانی است که بدون شک در یک کارخانه تولیدی برنج ایرانی در مازندران دیده می شود. بسیاری از کارخانه ها این برنج را برای مشتریان خود عرضه می کنند. این برنج نیاز به اب و هوایی خوبی دارد تا محصولی که به دست می آید بسیار عالی باشد. بازار فروش بسیار خوبی هم در داخل ایران دارد.

ایرانی ها سعی می کنند از انواع برنج ایرانی طارم برای وعده های غذایی خود استفاده کنند. هم اکنون در استان های مختلف این برنج به فروش می رسد. شما می توانید میزان سفارش خود را به این مرکز اعلام کنید و در اسرع وقت سفارش خود را در شهر خود تحویل بگیرید. برای سفارش می توانید با کارشناس فروش در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09136652170
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه برنج ایرانی

قیمت برنج طارم مازندران در بازار

قیمت برنج طارم مازندران در بازار اینترنتی همانند بازار های فیزیکی کاملا مشخص و معین …

آراد برندینگ