آراد برندینگ
خانه / برنج ایرانی / ارسال برنج ایرانی هاشمی به تهران

ارسال برنج ایرانی هاشمی به تهران

شما چه روشی را برای ارسال برنج هاشمی از استان های شمالی به شهر های مختلف مثل تهران را ترجیح می دهید؟ آیا می دانید باید به سلیقه و انتخاب مشتریان حتی در نحوه ارسال و حمل بار توجه ویژه داشت؟ اما باید دقت داشت مسیر حمل و وسیله حمل باید به گونه ای باشد که در نهایت برنج صحیح و سالم به دست مشتری برسد.

ارسال برنج ایرانی هاشمی

مشخصات زراعی برنج ایرانی چیست؟

ارسال برنج ایرانی هاشمی

برنج ایرانی به عنوان یکی از محصولات زراعی مهم در کشور دارای مشخصات خاصی است که آن را از سایر برنج های کشور های دیگر متمایز می سازد. این مشخصات را می توانیم در نوع برنج، رنگ، طعم، قوام و نحوه کشت آن می توانیم مشاهده کنیم. نوع برنج ایرانی به عنوان یک برنج نیمه کروموزومی است که دارای دانه های توپر و کدر رنگ شیری مانند است. این نوع برنج توانایی جذب آب و مواد مغذی را دارد و در نتیجه موقع پخت دانه هایی با حجم بالا و طعم و قوام منحصر به فرد تولید می کند.

از طرف دیگر این برنج به صورت کاملا طبیعی در شالیزار های استان های شمالی کشور که دارای آب و هوای بسیار عالی می باشند رشد می کنند و یک برنج سالم به دست مصرف کننده می رسد. برنج ایرانی در اواخر فصل بهار برداشت می شود. این برنج مشخصاتی در عطر و بو دارد که هر کسی می داند این مورد از ویژگی های بارز برنج های ایرانی است.

برنج های ایرانی را می توان حتی در زمان شستشو موقع پختن نیز شناخت. این برنج ها بشدت نشاسته دارند و حتی این نشاسته برنج برای پوست دست و صورت نیز بسیار مفید است.

فروشگاه اینترنتی برنج ایرانی طارم

ارسال برنج ایرانی هاشمی

از اصیل ترین برنج های مصرف شده در بازار ایران می توان به طارم اشاره کرد. طارم برنج بسیار خوب و باکیفیتی است و نسبت به دیگر برنج ها هم شناخته شده تر و هم بازار پسند تر می باشد. فروش این محصول نسبت به نمونه های دیگر بیشتر است و به میزان بسیار زیادی نیز تولید می شود. به همین جهت هست که حتی در فروشگاه های اینترنتی نیز به وفور پیدا می شود.

هرکسی می تواند به میزان نیاز خود از کیسه ده کیلویی گرفته تا چند صد تن این برنج را مستقیما سفارش دهد. برنج را سورت شده و بسیار تمیز بسته بندی کرده و مستقیما از درب کارخانه برای مشتریان در هر کجای ایرانی که باشند ارسال می کنیم. هم اکنون ارسال برنج ایرانی هاشمی انجام می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09136652170
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه برنج ایرانی

قیمت برنج طارم مازندران در بازار

قیمت برنج طارم مازندران در بازار اینترنتی همانند بازار های فیزیکی کاملا مشخص و معین …

آراد برندینگ