آراد برندینگ
خانه / برنج ایرانی / فروش عمده برنج ایرانی در کیسه ۱۰ کیلویی

فروش عمده برنج ایرانی در کیسه ۱۰ کیلویی

اصولا فروش عمده برنج ایرانی در کارخانه ها و فروشگاه های کشور ایران در کیسه های ۱۰ کیلویی نخی صورت می گیرد. این کیسه ها معمولا سفید هستند و روی آن ها توسط شرکت های چاپ اسم برنج به همراه شهر تولید برنج و همچنین وزن برنج درج می شود. در این مرکز نیز فروش عمده برنج های مرغوب ایرانی انجام می شود.

فروش عمده برنج ایرانی

دلایل عدم کشت برخی انواع برنج

فروش عمده برنج ایرانی

تنوع برنج ایرانی بسیار زیاد است. اگر فقط در فضای اینترنت کمی سرچ کنید متوجه خواهید شد که برنج نه تنها در استان های شمالی بلکه در استان های دیگری همانند خوزستان و فارس نیز کشت می شود. این در حالیست که تنوع برنج نیز بسیار زیاد است و با اسامی بسیار زیادی در دنیای برنج روبرو می شوید که ممکن است نزدیک به نود درصد آن ها را حتی تا به حال از نزدیک ندیده باشید.

در اینجاست که نزدیک به هشتاد درصد برنج ها یا کشت نمی شوند دیگر یا اینکه در حجم بسیار کمی تولید می شوند. این برنج ها ممکن است نیاز به شرایط خاصی برای کشت باشند. مثلا شرایط آب و هوایی و یا حتی ممکن است بذر آن ها دیگر به خوبی تولید نشود و در حجم بالا در دسترس نباشد. دلیل دیگر ممکن است برای کشاورزان دیگر به صرفه نباشد با توجه به اینکه در کشور ما هزینه های تولید و کشاورزی نیز بالا است. یا ممکن است آن برن خیلی دیر رس باشد و در زمان مشخصی نتوان حجم خوبی از آن را برداشت کرد.

خرید برنج عمده از کارخانه‌دار

فروش عمده برنج ایرانی

برنج یکی از نعمت های بسیار مفید و سالم خداوند است که به ما ایرانی ها سعادت تولید آن نیز داده شده است. خوشبختانه در شهر های شمالی ایران برنج های بسیار مرغوب و ارگانیکی تولید می شود که تا حدودی میزان واردات برنج خارجی را کمتر می کند و این برنج های ایرانی بسیار پر خاصیت هستند و برای معده مفید هستند. ایرانی های عزیز باید سعی کنند برنج ایرانی را بیشتر از برنج خارجی در سفره غذایی خود قرار دهند.

حال همین کیفیت بالای برنج ایرانی سبب شده است که از آن در هتل ها و رستوران ها و مراسمات شادی و غم استفاده فراوان بشود. پس خریداران می توانند مستقیما از کارخانه سفارش عمده و خرده برنج را بدهند. فروش عمده برنج ایرانی توسط نیروهای کارخانه در کیسه های ۱۰ کیلویی بسته بندی می شود و در نهایت توسط شرکت های حمل و باربری ها به دست مشتریان در سراسر کشور می رسد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09136652170
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه برنج ایرانی

قیمت برنج طارم مازندران در بازار

قیمت برنج طارم مازندران در بازار اینترنتی همانند بازار های فیزیکی کاملا مشخص و معین …

آراد برندینگ