آراد برندینگ
خانه / برنج ایرانی / فروشگاه برنج ایرانی در مازندران

فروشگاه برنج ایرانی در مازندران

با راه اندازی فروشگاه برنج ایرانی در فضای مجازی سعی کرده ایم تا بتوانیم بهترین برنج مازندران و دو استان شمالی دیگر را در دسترس خرید همگی مشتریان داخلی و خارجی قرار دهیم. سعی کرده ایم برنج تولیدی را در بهترین کیفیت تولید و سورت و بسته بندی نماییم تا در نهایت مشتری به عنوان یک خریدار راضی این مرکز فروش را به دیگران نیز معرفی کند.

فروشگاه برنج ایرانی

آشنایی با انواع برنج فریدونکنار

فروشگاه برنج ایرانی

فریدونکنار که در استان مازندران قرار دارد به عنوان یکی از اصلی ترین پایتخت ها و قطب های تولید بهترین برنج ایرانی در ایران می باشد. برنج های تولید شده در این شهرستان بسیار باکیفیت و معروف می باشند و کمتر کسی است که آشناییتی با برنج فریدونکنار نداشته باشد. شناخته شده ترین برنج های این شهرستان، طارم، هاشمی، فجر و امراللهی می باشند. برنج طارم و برنج هاشمی نسبت به بقیه هم شناخته شده تر و هم پر محصول تر و خوشمزه تر می باشند.

برنج طارم نیز شامل برنج طارم محلی و طارم سنگی می باشند. یکی از برنج هایی است که هنگامی که خیسانده می شود و پخته می شود ری بالایی دارد و می توان با آن به خوبی حجم زیادی از افراد را در مهمانی ها پوشش داد. برنج هاشمی نیز برنجی است که توسط آقایی با نام یوسف هاشمی کاشته شد و از آن به بعد در استان مازندارن و گیلان به وفور کاشته می شود و برای شهر های مختلف ایران نیز در حجم بالا ارسال می شود.

نمایندگی پخش برنج ایرانی تناژ بالا

فروشگاه برنج ایرانی

برنج ایرانی بعد از فصل برداشت باید به سرعت راهی کارخانه های سورت و بسته بندی شود و خشک شود چون که رطوبت دارد و اگر مراحل فرآوری آن سریعا انجام نشود این محصول ممکن است فاسد شود. برنج ایرانی بعد از اینکه در کارخانه های فرآوری می شود در گونی های ۱۰ کیلویی قرار می گیرد و روی گونی ها درج می شود که برنج ایرانی کدام منطقه است و سپس به صورت تناژ بالا یا حتی خرده فروشی در حد چند کیسه به دست مشتریان می رسد.

نمایندگی پخش این محصول در اینترنت نیز فعال می باشد. این محصول به صورت مستقیم از درب کارخانه و با قیمت تحویل درب کارخانه اعلام می شود و در هر کجای ایران که باشید در سریع ترین زمان ممکن برای مصرف کنندگان ارسال می شود. همچنین کارشناس فروش می تواند پاسخگو و مشاور خرید و پخت برنج شما در این زمینه باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09136652170
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه برنج ایرانی

قیمت برنج طارم مازندران در بازار

قیمت برنج طارم مازندران در بازار اینترنتی همانند بازار های فیزیکی کاملا مشخص و معین …

آراد برندینگ