آراد برندینگ
خانه / برنج طارم / قیمت برنج طارم هاشمی معطر ۱۰ کیلویی

قیمت برنج طارم هاشمی معطر ۱۰ کیلویی

آیا می دانید بهترین قیمت برنج طارم هاشمی معطر در کیسه های ۱۰ کیلویی در حدود چه رنجی باید باشد؟ قطعا برنج ایرانی اصلا قابل قیاس با برنج های خارجی نیست و بهتر است تا می توان برای داشتن بدنی سالم و وعده غذایی لذت بخش از برنج های ایرانی همانند برنج طارم استفاده کرد. که اصلی ترین برنج ایرانی در شمال کشور می باشد.

قیمت برنج طارم هاشمی

معرفی تخصصی برنج ایرانی باکیفیت

قیمت برنج طارم هاشمی

بدون شک برنج ایرانی خیلی خوشمزه تر و درجه یک تر از برنج های خارجی می باشد که از کشور هایی همچون هند و پاکستان وارد ایران می شوند. متاسفانه حجم تولید برنج ایرانی آنقدر زیاد نیست که بتوانیم بازار های خارجی بسیاری را پوشش دهیم و این محصول اینقدر کیفیت دارد که اکثر ایرانی ها ترجیح می دهند در سفره غذایی خود از برنج ایرانی به جای برنج خارجی استفاده کنند. بدون شک برنج ایرانی خودش یک برند است و برای برندینگ آن برای کشور های خارجی باید تبلیغات انجام داد.

این محصول به صورت تخصصی توسط کشاورزان و شالی کار های استان های شمالی کشور تولید می شود. هر منطقه ای ممکن است کیفیت برنجش با منطقه دیگری فرق کند اما این تفاوت آنقدر زیاد نیست. بهترین برنج کشت استان مازندران است و به برنج طارم و طارم هاشمی معروف است. برنج ایرانی ظاهری سفید متمایل به سفید کدری یا شیری دارد. سفید آن شفاف و براق نیست. این محصول دارای دانه های کوتاه قد و توپر است و وقتی مشتی از آن را بر می دارید به راحتی در حالت خام می توانید بوی آن را حس کنید و وقتی آن را می پزید بوی پخت برنج ایرانی تمام فضای آشپزخانه و خانه را پر می کند.

سفارش عمده برنج ایرانی طارم

قیمت برنج طارم هاشمی

کشت برنج به عنوان یک صنعت مهم و تحول آفرین در ایران می تواند به خوبی شناخته شود. باید از نعمت های خدا استفاده کرد. وقتی شرایط در استان های شمالی برای کشت انواع برنج مرغوب به شدت فراهم می باشد پس باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد. عمده برنج ایرانی مختص استان مازندران می باشد و به برنج های طارم و هاشمی معروف است.

برای سفارش عمده برنج ایرانی طارم در کیسه های بسیار باکیفیت و به صورت دوخته شده و محکم می توانید از طریق این مرکز تولید و فروش به صورت مستقیم اقدام کنید و در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را در شهر خود تحویل بگیرید. برنج ایرانی بسیار خوشمزه و با بوی اشتها آوری می باشد و کمتر کسی است که طعم ناب آن را نچشیده باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09136652170
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

برنج طارم فریدونکنار

فروش برنج طارم فریدونکنار به رستوران ها

در حال حاضر برنج طارم فریدونکنار که برنجی بسیار پر فروش است به صورت مستقیم …

آراد برندینگ