آراد برندینگ
خانه / برنج ایرانی / فروشگاه برنج شمال طارم در مازندران

فروشگاه برنج شمال طارم در مازندران

بهتر است با یک یا چند فروشگاه برنج شمال طارم در مازندران آشنا باشید تا بتوانید در مقاطع مختلف در سال بهترین برنج های ایرانی را تهیه کنید. شما می توانید هم سفارش خرده از این فروشگاه دست اول داشته باشید و هم سفارش عمده در حد چند صد تن. بهترین مسیر امروزه برای خریدهای خود سفارش اینترنتی می باشد.

فروشگاه برنج شمال

اجزای تشکیل دهنده دانه برنج

فروشگاه برنج شمال

برنج از گروه غلات می باشد و از پر مصرف ترین مواد در کل دنیا و علی الخصوص در ایران است. این محصول ارزش غذایی بالایی دارد و دارای قسمت های مختلفی می باشد که حتما باید فرآوری شوند تا در نهایت مصرف کننده بتواند آن را در خانه خود بپزد و مصرف کند. دو قسمت مهم در برنج است که شلتوک و پوست برنج می باشند. شلتوک برنج قسمتی است که همان بار اول که برنج برداشت می شود با آن چسبیده شده و باید در ابتدا شلتوک را جداسازی کرد.

سپس قسمت پوست برنج است که به دانه ریز برنج چسبیده است. باید این پوسته قهوه ای رنگ را جداسازی کرد تا آن برنج سفیدی که شما در بازار می خرید، به دست آید. اگر این پوسته قهوه ای رنگ جدا نشود، برنج قهوه ای می باشد که خودش خواص قابل توجهی دارد. این دو مورد از اصلی ترین اجزای یک دانه ریز برنج سفید رنگ می باشند. خود این دانه ریز برنج حاوی مواد غذایی و معدنی فراوانی است. نشاسته بیشترین چیزی است که در هنگام شستن و پختن برنج می توانیم آن را ببینیم.

هزینه ارسال برنج با اتوبوس

فروشگاه برنج شمال

برای ارسال برنج از شمال به شهرستان های مختلف باید در ابتدا به میزان خرید مشتری توجه کرد که بدانیم کدام روش به صرفه تر است تا هزینه ارسال نهایی بسیار کمتر بشود. گاهی اوقات برنج ها با تریلی، خاور، نیسان و یا حتی با شرکت اتوبوس رانی ارسال می شوند. بسته به اینکه میزان سفارش چقدر است باید مشتری را راهنمایی کرد تا به طریقی ارسال شود که هزینه ارسال بار به نفع مشتری تمام شود. کرایه های شرکت های مختلف ممکن است فرق داشته باشند و برای همین بهتر است همان روزی که مشتری قصد سفارش محصول دارد، اعلام کند تا هزینه ارسال نیز به صورت بروز شده اعلام شود. سعی می شود از بهترین مسیر برای مشتریان اقدام به ارسال برنج ایرانی به صورت مستقیم از شمال کشور انجام دهیم. بهتر است برای سفارش برنج طارم ایرانی و دیگر انواع برنج با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09136652170
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه برنج ایرانی

قیمت برنج طارم مازندران در بازار

قیمت برنج طارم مازندران در بازار اینترنتی همانند بازار های فیزیکی کاملا مشخص و معین …

آراد برندینگ