آراد برندینگ
خانه / برنج ایرانی / کارخانه برنج و بسته بندی برنج ایرانی

کارخانه برنج و بسته بندی برنج ایرانی

آیا می دانید یک کارخانه برنج موظف است انواع برنج ایرانی را از کشاورزان خریداری کند و سپس با دستگاه های موجود بهترین برنج را بسته بندی کند و در اختیار مشتریان قرار دهد. برنج های موجود در کارخانه سپس باید به شهر های مختلف توزیع شوند و با برند برنج ایرانی به دست مصرف کنندگان داخلی و خارجی برسند.

قیمت برنج طارم هاشمی

در کارخانه چه کارهایی روی برنج انجام می شود؟

فروش عمده برنج ایرانی

بدون شک برنجی که به دست شما می رسد در ابتدای امر به همان شکلی که می بینید نیست و باید روی آن کارهایی در کارخانه ها انجام شود تا در نهایت یکدست و سفید و تمیز به دست شما برسد. در مرحله اولی که برنج را از شالی ها برداشت می کنند، این برنج خیس و نم دار است. برنج خیس قابل استفاده نیست و باید خشک شود، فلذا وارد کارخانه و دستگاه ها می شود تا میزان رطوبت آن را کاهش دهند.

حال که رطوبت به حد قابل قبولی رسید نوبت به مرحله الک کردن می رسد. اصولا در الک کردن باید ساقه ها و پوسته هایی که همانند پوست جو هستند از این برنج جدا شود. حال در مرحله بعد باید ناخالصی هایی که ممکن است در هنگام برداشت برنج با آن همراه شود و همانند سنگ و شن و دیگر موارد، باید در در این مرحله توسط دستگاه جداسازی شوند. بعد از اتمام مراحل قبلی باید پوسته ای به شلتوک که روی دانه های برنج به عنوان محافظظ قرار دارد، جداسازی شود. و در مرحله اخر که پوسته قهوه ای رنگی به نام سبوس باید جداسازی شود تا در نهایت آن برنج سفید یکدستی که در گونی ها می بینید به دست مصرف کننده نهایی برسد.

خرید مستقیم برنج از کارخانه تولیدی

قیمت برنج ایرانی شمال سال 1402

خوشبختانه برنج ایرانی در سه استان شمالی به وفور تولید می شود. آب و هوای مناسب سبب تولید بهترین برنج ها شده است که طعمی بسیار عالی و عطر بسیار گیج کننده دارند. در هر خانه ای که به هنگام ناهار یا شام برنج ایرانی پخته شود، عطر آن در تمام فضای خانه پخش می شود. این برنج ها در کارخانه های شمال کشور یکدست و سورت می شوند تا تر و تمیز به دست مشتریان برسند. مشتریان می توانند خرید مستقیم برنج از کارخانه تولیدی این مجموعه را داشته باشند. انواع برنج های پرفروش ایرانی و برنج های نیم دانه در بهترین کیفیت سورت و بسته بندی شده اند و به طور روزانه به سراسر کشور توزیع می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09136652170
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه برنج ایرانی

قیمت برنج طارم مازندران در بازار

قیمت برنج طارم مازندران در بازار اینترنتی همانند بازار های فیزیکی کاملا مشخص و معین …

آراد برندینگ