آراد برندینگ
خانه / برنج ایرانی / قیمت برنج طارم هاشمی فریدونکنار

قیمت برنج طارم هاشمی فریدونکنار

با مقایسه قیمت برنج طارم هاشمی فریدونکنار با دیگر انواع برنج های موجود در بازار که وارداتی می باشند، می توان به این نتیجه رسید که قیمت این محصول با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد بسیار به صرفه و مناسب است و بهتر است به جای خرید برنج خارجی که کیفیتی کمتر از برنج ایرانی دارند، به سراغ برنج طارم هاشمی اصل رفت.

برنج شمال درجه یک

جدیدترین انواع برنج در بازار

قیمت برنج طارم هاشمی فریدونکنار

ایران یکی از سردسته ترین کشور هایی است که با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی و زمینی که دارد، توانسته بهترین انواع برنج معطر و بسیار خوشمزه را تولید کند. گونه های جدید و بسیار متنوعی از برنج ایرانی در بازار دیده می شود. بهترین برنج مربوط به برنج طارم هاشمی می شود. برنج طارم سردسته همه برنج های ایرانی است. بسیار معطر، خوش پخت و خوشمزه است که می تواند لذت یک وعده غذایی را برای شما ایجاد کند.

دیگر انواع برنج ایرانی نیز با توجه به سابقه تولید و کشف کشاورزان و بذرهای نو و جدید نام گذاری شده اند. مثلا برنج ندا، پر محصول، صدری، عنبربو و بسیاری از موارد دیگر در بازار وجود دارند. میزان کشت و تولید این برنج ها نسبت به سایر انواع برنج قطعا کمتر است و نسبت به برنج طارم نیز ارزان تر هستند در برخی اوقات. علاوه بر برنج های یکدستی که برای پخت وعده های غذایی مورد استفاده قرار می گیرند، دیگر انواع برنج های نیم دانه، سرلاشه، قهوه ای نیز هستند که مثلا برنج نیم دانه برنج های ریز و شکسته شده حاصل شده از مرحله سورتینگ هستند که بیشتر برای انواع آش، سوپ و شله زرد مناسب هستند.

خرید برنج طارم ایرانی بدون واسطه از تولیدی

ارسال برنج ایرانی هاشمی

یکی از جذاب ترین موارد در فرایند خرید برای یک مشتری این است که بتواند کارخانه تولیدی محصول خود را پیدا کند و مستقیما و بدون واسطه سفارش عمده و یا خرده خود را ثبت کند. بسیاری از مصرف کنندگان عمده برنج های ایرانی و خارجی قصد دارند مستقیم از کارخانه تولیدی برنج را بخرند که قیمت نهایی برای آن ها به صرفه تر بشود.

در حال حاضر این مرکز کار تولید و خرید و فروش برنج ایرانی و دیگر برنج های خارجی را انجام می دهد. مشتریان گرامی می توانند با خیالی آسوده اقدام به خرید برنج طارم ایرانی بسیار باکیفیت و به طور مستقیم از کارخانه تولیدی نمایند. فرقی نمی کند که شما در کدام شهر و دیار زندگی می کنید، این برنج ها در کیسه های ۱۰ کیلویی مستقیما به درب مغازه و خانه و هتل و … شما می رسند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09136652170
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه برنج ایرانی

قیمت برنج طارم مازندران در بازار

قیمت برنج طارم مازندران در بازار اینترنتی همانند بازار های فیزیکی کاملا مشخص و معین …

آراد برندینگ