آراد برندینگ
خانه / برنج ایرانی / فروش انواع برنج ایرانی با کیفیت درجه یک

فروش انواع برنج ایرانی با کیفیت درجه یک

در این مرکز که به صورت مستقیم کار فروش انواع برنج ایرانی با کیفیتی درجه یک انجام می شود، می توان برنج ها را در کیسه های ۱۰ کیلویی به صورت خرده و عمده به دست مصرف کنندگان رسانید. برنج ایرانی باید از زمین های کشاورزی به کارخانه های سورت و بوجاری انتقال داده بشود تا بتوان یک برنج تر و تمیز به دست مصرف کننده نهایی رسانید.

خرید انواع برنج

روش های نگهداری از برنج در خانه و انبار

خرید انواع برنج

برنج یکی از مهم ترین مواد غذایی است که باید به روش ها و اصول نگهداری آن واقف بود و به خصوص برای شرکت هایی که در حجم عمده این محصول را خریداری و انبار می کنند، طریقه نگهداری بسیار مهم است تا از گزند حشرات و حیوانات موذی در امان باشد. اگر در خانه و فقط برای مصرف خود برنج را می خواهید سعی کنید آن را در ظرف های شیشه ای یا پلاستیکی شفاف قرار دهید و محیط آن نیز خنک باشد. سعی کنید برنج را تازه به تازه بخرید که دچار بوی کهنگی و ماندگی نشود.

برای انبار های بزرگ بهترین شیوه نگهداری برنج در کیسه ها و گونی هایی از جنس نخ یا کنف می باشد. جنس گونی باید به گونه ای باشد که رطوبت را به برنج وارد نکند و حتی رطوبت موجود را به خود جذب کند. بهتر است در انبار ها کیسه ها را روی پالت ها قرار دهند. که حشرات از روی زمین نتوانند وارد کیسه ها شوند. محیط انبار تاریک نباشد و هوای آن خنک باشد. همچنین درب کیسه ها باید محکم دوخته شده باشد و اصلا کیسه های باز را جز در محیط آشپزخانه، ای دیگری قرار ندهید.

بهترین قیمت خرید برنج طارم از تولید کننده

فروش عمده برنج

سال های سال است که فروش انواع برنج ایرانی با کیفیت پا به پای انواع برنج خارجی در بازار داخل صورت می گیرد. مشکلات گوارشی حاصل از مصرف برنج های خارجی به قدری زیاد شده است که اکثر افراد ترجیح می دهند وعده غذایی خود را از بهترین یا حداقل متوسط ترین برنج های ایرانی پر کنند. اگر شما جزو مصرف کننده های برنج ایرانی باشید قطعا با برنج طارم آشنایی دارید.

برن طارم یکی از بهترین برنج های تولید شده در شمال کشور است که هر ساله تولید کننده های زیادی بخش انبوهی از آن را در فصل برداشت به کارخانه های سورتینک تحویل می دهند. بهترین قیمت خرید و فروش این محصول نیز متناسب با میزان عرضه و تقاضا، نرخ های موجود در بازار و میزان تولید تعیین می شود. اما اگر شما خریدار هستید بهتر است مستقیما با کارشناس فروش در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09136652170
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه برنج ایرانی

قیمت برنج طارم مازندران در بازار

قیمت برنج طارم مازندران در بازار اینترنتی همانند بازار های فیزیکی کاملا مشخص و معین …

آراد برندینگ