آراد برندینگ
خانه / برنج ایرانی / قیمت خرید برنج از شالیکار

قیمت خرید برنج از شالیکار

قیمت خرید برنج از شالیکار بسیار به صرفه می باشد و می توان از کارخانه های سورت و بوجاری که مستقیما کار خرید مستقیم برنج ایرانی را از کشاورزان دارند و آن ها را در کارخانه ها سورت و بوجاری می کنند، از طریق این سایت اینترنتی انجام داد. بهترین زمان خرید برنج هم می توان در فصل پر تولید و با قیمت مناسب باشد تا قیمتی ارزان تر نصیب مصرف کنندگان بشود.

خرید انواع برنج

تفاوت انواع برنج ایرانی و خارجی

قیمت خرید برنج

برنج های متفاوتی در ایران در بازار دیده می شود که اگر بخواهیم به دو دسته اصلی آن ها را تقسیم بندی کنیم می توانیم به دسته اول برنج ایرانی و دسته دوم برنج خارجی اشاره کنیم. حال انواع مختلفی برنج ایرانی داریم و مدل های متعددی نیز برنج خارجی است که هر کدام از این ها طبیعتا بازار مصرفی مخصوص به خود را دارند. از اصلی ترین تفاوت هایی که می توانیم بین برنج ایرانی و خارجی اشاره کنیم این است که برنج خارجی دارای یک رنگ سفید کدر مانندی است، قد برنج در بیشتر مواقع کوتاه است، برنج توپر می باشد. اما در برنج خارجی رنگ ها تیره هستند، دانه های برنج اغلب نازک و کشیده می باشند.

اگر به لحاظ عطر و طعم بخواهیم بین این دو قیاسی را صورت دهیم می توانیم اشاره کنیم که برنج ایرانی بسیار خوشبو و خوشمزه تر از برنج خارجی است، این در حالیست که شما در برنج خارجی تقریبا هیچ عطر و بوی خاصی را حس نمی کنید. روش پخت این دو برنج نیز کاملا متفاوت است و سرآشپز باید کاملا بلد باشد برنج ایرانی را چگونه بپزد که به حالت کته مانند در نیاید و عملا برنج به هم چسبیده نشود، در حالیکه در برنج های خارجی این حالت به هم چسبیدگی وجود ندارد.

فروشگاه عمده برنج ایرانی

خرید عمده برنج شمال

فروشگاه ها محصول اصلی عرضه برن می باشند. یک فروشگاه عمده برنج ایرانی می تواند به صورت آنلاین نیز باشد و به شما در خرید بهتر برنج کمک کند. فروشگاه های آنلاین حتی می توانند برنج را با قیمت خرید برنج از شالیکار عرضه کنند، گاهی اوقات در مناسبات مختلف و در حجم های خرید بالا، تخفیفات خوبی را ارائه می دهند. این مرکز آماده همکاری در زمینه تولید و تامین بهترین انواع برنج ایرانی برای ارگان های دولتی، رستوران ها، هتل ها، دانشگاه ها و بسیاری از شرکت های خصوصی و حتی تالار های عروسی می باشد. می توانید بهترین و مناسب ترین قیمت برنج را از این مرکز تهیه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09136652170
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه برنج ایرانی

قیمت برنج طارم مازندران در بازار

قیمت برنج طارم مازندران در بازار اینترنتی همانند بازار های فیزیکی کاملا مشخص و معین …

آراد برندینگ